27.09.2018

Zorgverlener helpt ons doorontwikkelen

Om ook de zorgverlener gelegenheid te bieden om laagdrempelig feedback over het electronisch patiëntendossier (EPD) te geven, organiseert NEXUS zogenaamde EPD-expertmeetings bij haar klanten!

Op 26 september faciliteerde GGZ Oost Brabant de expertmeeting. Om ook de zorgverlener zelf gelegenheid te bieden om laagdrempelig feedback over het EPD te geven (waar hij of zij immers dagelijks mee werkt), organiseert NEXUS deze expertmeetings tevens bij haar klanten.

Jenneke (productdesigner NEXUS): "Op dit moment zitten we midden in de ontwikkeling van het verantwoorden vanuit de agenda. Dit betekent voornamelijk het rapporteren en fiatteren (tijdschrijven) van afspraken".

Afgelopen woensdag was NEXUS bij GGZ Oost Brabant om de eerste stap van het fiatteren te demonstreren.

GGZ Oost Brabant: "Als klant van NEXUS Nederland B.V. dragen we tijdens de sprintreviews bij aan de ontwikkeling van ons EPD. Dit doen we bij Nexus op kantoor, maar ook regelmatig bij GGZ-klanten van Nexus. Afgelopen woensdag was het de beurt aan GGZ Oost Brabant om gastheer te zijn. Hierbij konden onze zorgverleners aangeven wat hun wensen zijn". #eenbeterepdbegintbijjezelf

Bedankt GGZ Oost Brabant voor weer een geslaagde meeting!

Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen in de zorg-ICT? Volg NEXUS op LinkedIn en mis nooit meer een evenement of nieuwsbericht!